søndag 15. april 2012

I'm Alive!!!

Da er det veldig lenge siden jeg har oppdatert her inne.. hmm, ikke etter sommerferien, og det begynner jo å bli en stund siden. I hvertfall så har det jo skjedd en del ting siden sist, så tenkte å skrive noen innlegg på løpende bånd nå. I hvertfall så går tiden utrolig fort for øyeblikket og dagene bare flyr forbi! Det skjer utrolig mye på skolen nå også siden jeg nå går siste året, som er veldig spessielt for mange chilenere siden de har gått i samme klasse i 12 år! Hvor utrolig er ikke det... Det begynner nå å gå opp for meg at dette livet mitt her i Chile begynner å gå mot slutten. Det er mindre en tre måneder til jeg skal sette meg på flyet bak til Norge. Jeg tror de fleste utvekslingsstudenter kan være enige med meg i at et år absolutt ikke er så lang tid som folk skal ha det til. Alt har gått så fort, og tiden bare løper fra. Nå gjelder det bare å nyte den siste tiden her og fullføre det fantastiske året jeg har startet på:)

Første uka i April hadde trinnet mitt en seremoni som heter "slips seremonien". Dette er fordi i siste året på skolen min får vi et annet type slips som beviset på at vi er eldst. Altså var både foreldre og elever til stedet, og vi ble ropt opp en etter en i grupper som avheng av hvilken karakter vi hadde fått på engelsk prøven "FCE" som vi hadde før sommerferien. Jeg fikk A, så ble ropt opp sist. *STOLT
Som de eldste får vi også frokost på skolen hver eneste dag, utrolig deilig:)
Sa noen linselus?
Skal skrive noen flere innlegg nå da så kan dere få litt oppdatering på hva jeg har gjort i det siste!
Chau

2 kommentarer:

  1. åå! kan ikke vente til å se deg igjen! tiden flyyyr så går nok fort :D
    Julsen

    SvarSlett
  2. Fine bilder Ane, og grattis med karakteren i engelsk. Som jeg har sagt så er vi best!!

    SvarSlett