torsdag 6. oktober 2011

Trening, Trening, Trening

Jaa, da kommer det to innlegg på rad, men det ene ble jo skrevet forrige uke. På den korte tiden siden sist jeg besøkte bloggæn, har det skjedd masse interessant! Neida, joda, neida. Alt går sin gang egentlig, skole, skole og mer skole. Jeg har jo den sykeste timeplanen, tror ikke det er lov i Norge en gang. Jaja, skole er i hvertfall sosialt. Føler meg også litt vellykket i og med at jeg er best i engelsk, høhø. Drit fett, overraskende hvor lavt nivå det er på klassen med tanke på at skolen heter "Trewelas ENGLISH School"

Jaja, jeg har i hvertfall trent masse siden jeg meldte meg inn på treningssenteret. Vet de fleste sikkert ikke vil tro hva de leser, men det er sant. Lover å poste bildebevis ved en senere anledning for spessielt interesserte. Ufattelig hvor vanskelig det er å komme på hva som har skjedd siden sist når jeg først har satt meg ned for å skrive. Jo, vannballong-krigen på skolen er avblåst av irriterte lærere. Selv ble jeg ikke truffet så alt for mange ganger, og er egentlig glad for at det hele er over. Skolen har jo ikke vært trygg i det siste, HEHE. I morgen begynner helgen og jeg skal med Payton til sommerhuset, kooos. Deilig å komme seg litt ut av Santiago egentlig. Vi har fri helt til mandag og dere aner ikke hvor deilig det er! Motivasjonen går litt opp og ned, men når jeg tenker på de to og en halv månedene med sommerferie som venter meg om ikke så alt for lenge, klarer jeg ikke annet enn å skryte til de der hjemme. Det er lov å bli sjalu. Sansyneligvis skal jeg en tur opp til Arica også som er en av de nordligste byene i Chile, GØØY. Sommer, sommer, sommer!!
 SISTE TID I BILDER
Pachi er ekstremt fasinert av doene på kjøpesenteret. Er så moderne vet du, her ved den tingen som tørker hendene dine, hva heter de igjen da?
Shoppet litt mer, men dette er gammelt bilde.
Tatt bilde av meg selv med iphonen etter fest 
Strømbrudd i hele Santiago forleden Lørdag

PACHI<3<3


Fått godteri av Pachi da jeg hadde øreverk og måtte være hjemme fra skolen, søskenkjærlighet!!

Spist kakeee, men bare litt. Bikinisesongen nærmer seg med stormskritt 

Shopping

Hatt det gøy på skolen
Vært med folk fra AFS:)
Til slutt et bilde av timeplanen min, BARE SE PÅ TIDENE! Tenk å slutte 18.00 to dager i uken
Skal bli flinkere til å blogge fra nå, hehehe.
Chaaaooo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar