torsdag 6. oktober 2011

Primavera

Endelig et innlegg! Har hatt så mye å gjøre i det siste at jeg ikke har fått tid til å blogge. Dette skrev jeg forrige uke, men har ikke fått surret meg til å poste det før nå, heh

Ja, da har vi endelig meldt oss inn på treningssenter. WOHOO, det er kjempe deilig og få rørt litt på seg. Gymmen her nede er ikke mye å skryte av. I tilegg er det utrolig motiverende nå som været blir varmere, i dag hadde vi hele 30 grader og det er såvidt blitt vår. Ellers har jeg lært masse spansk og kan faktisk prate litt nå! Det er kult, men skolen er umulig enda. Fysikk, biologi, kjemi og tilogmed matte er vanskelig. Jeg prøver å ikke bli frustrert, men det er så irriterende! Heldigvis er det ikke bare jeg som har det sånn og Payton(utvekslingsstudent fra USA som også bor i Santiago) har det på samme måte. Gjelder å smøre seg med tolmodighet og først og fremst konsentrere seg om språket. Likevel så har min fantastiske kusine, Maria Louisa, lovet å prøve å hjelpe meg med skolen, så hun kommer til huset vårt i morgen for å hjelpe meg med lekser!! Ellers foregår det ikke så mye interessant, det er to måneder igjen til sommerferie og to dager til jeg har vært i Chile to måneder. Det er helt utrolig, september har gått så ekstremt fort! Føler i hvertfall at jeg har klart å integrere meg litt mer nå, så det er deilig. Ellers foregår det noen rare greier på skolen, en slags "fight" mellom fjerde og tredjeklasse. Altså de to eldste trinnene på skolen, og nå er det plutselig ikke trygt å gå i gangene uten å få en vannbalong i hodet, HJELP. Passer flott i og med at skjortene våre er hvite. På fredag slutter jeg for en gangs skyld tidlig i og med at jeg ikke skal på volleyballtrening. Jeg og Payton skal på shopping, altså er jeg ferdig 2. Kan det bli bedre? På Lørdag skal jeg på et arrangement med AFS.. en eller annen sightseeing i Santiago, og sikkert gjøre noe morsomt på kvelden. Helg er helg uansett. På Søndag var vi forresten i bursdag til Maria Louisa, masse god mat! Gratulerer med 19 år:) Innlegg uten bilder er kjedelig så her kommer noen fra Søndag:)

CHAO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar