mandag 26. september 2011

Vacaciones:)

Dette innlegget skulle egentlig postes forrige Onsdag, men så glemte jeg det! Dere får det i hvertfall nå:)


Etter et svært filosofisk innlegg sist er det vel på tide med en oppdatering. I dag begynnte jeg på skolen igjen etter ferien, og selvom det var deilig å komme tilbake i rutiner er det lite kult å stå opp tidlig om morgenen igjen. De fleste som kjenner meg vet jo at det jeg verdsetter høyest i hele verden er søvn, noe som det blir litt lite av i skoleukene. MEN i dag ble det endelig offisielt vår i Chile! Ikke det at vi ikke har merket noe til det før, har jo vært sommertemperaturer i to uker alerede. I dag kunne vi tilogmed ha vannkrig i gymmen, noe som var helt nødvendig ettersom det er temmelig varmt å løpe meg lange joggebukser i solsteiken. Herrejesus, trodde jeg skulle besvime! I morgen skal jeg og søs endelig komme igang med trening, gleder meg utrolig! Er så motivert nå, og sommeren nærmer seg faretruende. Ellers burde jeg kanskje nevne at jeg tilbragte meste av ferien ved sjøen. Spiste masse mat, red en liten tur og fløy en del drage. Er faktisk ganske god, og pachi er ganske dårlig, hehe. I tilegg har jeg meldt meg på en tur i regi av AFS. Den finner sted i november og tar oss med til sør i Chile, skal visst være en fantastisk tur! Gleder meg masse:)

Bilder fra ferien;
Dragen fikk et svært upassende navn, vi er så barnslige..
Ved sommerhuset er det også utrolig populært å surfe pga. at det alltid er vind og bølger. I sommer skal vi lære oss det også bestemte vi når vi så hvor kult det så ut!
Urutt
Dritrutt
Fikk ri<3<3 Sikkert den sløveste hesten i manns minde
Skal bare fly litt mer drage!!

CHAAAOO
PS: Vil belønne meg selv for fine bilder! Skyldes nok mest min fantastiske far som kjøpte et utrolig bra kamera til meg før jeg dro. Utrolig gøy å ta bilder med det, så i Chile fotograferes det i et kjør!

2 kommentarer:

  1. Ja det ser ut som livet er topp i Chile Ane -selv om det er noen ups and downs naa og da

    SvarSlett
  2. Jeg savner deg! Men ser ut som du har det veldig fint! Kos deg videre! Emz

    SvarSlett