søndag 4. september 2011

Cerro Son Cristobal

mI dag sto hele familien opp klokken 8, fordi vi skulle ut å trene! Eller rettere sagt, vi skulle bestige et lite fjell som ligger i byen, for å kunne se den fantastiske utsikten over hele Santiago. Den heter forresten Cerro Son Cristobal(derav navnet på innlegget). Det tar ca. en time å gå opp, jeg jogget såklart! I hvertfall halvparten av veien.. hehe. Var ganske bratt, lover.


Også plutselig var vi på toppen, og der var det cafeteria og kirke OG en statue av jomfru maria!! 











Som sagt var det også en kirke på toppen. Her kan folk feste minner om sine savnede. Var ganske vakkert.



OGSÅ da vi var på vei ned igjen, gikk vi forbi et aerobic kurs som skulle til å starte. Som den spreke familien vi var, ble vi selvfølgelig med på det. Føler at jeg virkelig fikk brukt kroppen i dag, å danse aerobic reggaton style er neimen ikke lett!!!


MEN SÅÅÅ, da vi skulle runde av gikk det i Grease sanger. Og plutselig oppdager instruktøren, som forsåvidt var ganske kjekk, at Oliva Newton John sto midt i blant en haug av chilenere OMG!!

Men så var det på tide å fortsette på veien nedover, det var en fantastisk fin tur, og vi var ute i ca. 4 timer.


Så fornøyd etter en fantastisk treningsøkt. Håper du er stolt mamma.
 Såå da vi kom hjem, var det lunsj, og til lunsj var det TACO. Likevel støtte vi på problemer da jeg spurte om man brukte rømme på taco i Chile. Men vent litt, hva er rømme??? whaat, de hadde ikke hørt om rømme. Så tilslutt ble det en flott erstatning som var en slags krem egentlig, men det smakte faktisk godt.
Da jeg prøvde å nekte å spise dessert, fikk jeg beskjed om at jeg såklart måtte det, jeg er jo en ekte chilener nå! Men herregud, Chile består av for mye godsaker...
Herregud, så godt! Oreo kaker
Sånn ser jeg ut når jeg spiser de. Men så kom jeg på at jeg skal jo være sunn. Har jo tross alt trent fire timer i dag!!
Så da gikk oreo kakene i søppla for godt!! Lover... Jeg og Pachi skal jo bli klare til sommeren
Har forresten oppdaget uante talenter i Chile. Se så flink jeg er  til å tegne Jerry
 Ja, jeg har virkelig overgodt meg selv denne helgen med å skrive innlegg. Det er bare for dere fantastiske lesere, selvom dere ikke kommenterer. Utakknemmelige beist. Neida, dere er fantastiske.

CHAAOO

6 kommentarer:

  1. Du er så fliiiiink! gleder meg til å få aerobic kurs med deg når du kommer hjem! :D

    SvarSlett
  2. Endelig litt oppdateringer Anus! Muy bien!!!! Savner deg og sånt. Klemz fra Emz

    SvarSlett
  3. Super bra med innlegg ogsånt da! stå på med treningen
    -juls

    SvarSlett