fredag 27. januar 2012

Endelig får jeg oppdater!! Har prøvd og prøvd i to uker nå, men det bilde opplasteren har rett og slett ikke bare fungert. Ente med at jeg måtte laste ned Firefox for mac, hvem sier at jeg ikke elsker bloggleserne mine(vet det dere er så mange!) Uansett, så skrev jeg, eller forberedte dette blogginnlegget for noen uker siden, så her kommer en liten oppdatering på hva jeg gjordet de to første ukene I Januar:)

Vertsøster dro på camp i ti dager med Scout, så da var jeg mye ute med foreldrene mine og spiste. Her er vi på en Peruansk restaurant, og maten var så utrolig god. Er blitt så flink på å prøve nye ting
Payton dro hjem til USA den 10.januar, så dagene før var vi ute hver eneste dag! Det var utrolig trist, men det er det som er så flott med utveksling! Du blir kjent med folk fra andre land også, og ikke bare dit du drar. Vi fartet rundt på alle markedene i hele Santiago og kjøpte suvernirer, haha.
Spist masse IS
Desidert høydepunktet i Januar var da jeg endelig fikk julegavene fra Kari og familien!!! Hadde jo ventet over en måned, og det var så utrolig gøy. Fikk masse fint og tusen takk til alle sammen!!
Gaver fra familien! Fikk kalender av Ingeborg så nå blir det lett å holde styr på bursdagene fremover, innkludert Justin Bieber sin. Alle skjønner jo hvor viktig dag det er, tusen takk til Ingeborg for det! Neida, den var så utrolig fin!
Et annet høydepunkt var desidert pakken med Tikka Masala fra Kari! Elsker mat!!!
Gourmet!!!
Pakkene inneholdt jo gaver til vertsfamilien også, og de var så fornøyde med norske ullgensere!
Ellers har jeg vært mye ute med venner, og mitt desidert favoritt sted er Parquet Arauco. Et av de største kjøpesenterne i Santiago, men det er så fint og bare gå rundt ute på Boulevarden også. I tilegg er det alltid et eller annet show, og masse mennesker! Så herlig:)
   
 Ellers har livet gått sin gang i Chile, og snart har jeg vært her 6 måneder, noe som er helt utrolig å tenke på... Tiden går så fort og det er bare å nyte tiden som kommer!
Er blitt brun i forhold til vertsøster!!
 Chaao!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar