torsdag 3. november 2011

Estoy Feliiiz

Så herlig at dere kommenterer, hehe. STILIIG. Vel, jeg holder løftet mitt med å oppdatere bloggen ofte. Har nettopp kommet hjem fra skolen, super interessant. Torsdager er desidert den beste dagen med bare en time matte. LYKKE! I tilegg slutter jeg så tidlig som klokken 3, noe som er utrolig deilig. Nå nærmer klokken seg 4 og jeg skal straks ut å ha en privatinstruktør time på treningssenteret. Blir flott å få litt veiledning i og med at jeg ikke har peiling på trening.

I dag har jeg også levert en laang stil på spansk om kulturforskjeller mellom Norge og Chile. Utrolig interessant, hehe.. nei. Etter trening skal jeg gå igang å skrive en engelskpresentasjon om... wait for it!! ET HUS som jeg liker. Lol. Ja, engelsklæreren min sa at jeg burde ta huset mitt i norge siden da kan alle få et innblikk i hvordan vi har det på andre siden av jorden. Toppers for meg da i og med at det ikke blir særlig vanskelig. I morgen er det Fredag, ENDELIG. Selvom jeg bare har hatt tre skoledager denne uken da, hehe. Slutter så tidlig som kvart over to og etterpå må jeg ut å fylle opp både busskort og mobilen.. pengene går. Jeg er like spent hver gang jeg går hjem fra skolen også, siden kanskje pakken min fra mamma og pappa har kommet? Men ikke i dag heller.. Den begynner å få litt dårlig tid i og med at jeg må ha pakket ferdig tingene jeg skal ha med meg til Patagonia til Tirsdag kveld! hmm, kanskje den kommer i morgen.

Takk for kommentarene forresten, det varmer. Men det er litt vanskelig å vite hvem dere er når dere ikke skriver navnet deres i mld. Just sayin. Og til du der ute, såklart kan du dele alt jeg skriver på twitter. Begynner å bli en sitert poet! Mitt innlegg "bak fasaden" ble jo kopier av visse personer, ehmm. kremt.

Jaja, Ny oppdatering kommer snaart.

CHAAAOO

1 kommentar:

  1. Så bra at du har det bra! Må si at jeg savner deg og jeg gleder meg til vi kommer på besøk:) er nå hos Tina og anna :)
    Love u<3
    Klem din søs, Anna og tina<3

    SvarSlett