onsdag 9. november 2011

Helg!! (postet litt for sent)

Endelig helg! En fantstisk følelse, selvom jeg har litt lekser å gjøre. Fikk beskjed i dag om at vi har tre to-timers prøver på mandag og to på tirsdag.... En ting er sikkert, vi som går på skole i Norge har ikke rett til å klage på en tøff skoledag! I går fikk jeg et brev om at pakken min endelig var kommet til Chile, selvom vi slet litt ut med å finne ut hvor den faktisk var. Vertsfar sa til meg i dag at den befant seg på flyplassen, så vi får ikke hentet den før mandag morgen.. jaja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!

Onsdag neste uke drar vi endelig avgårde til Patagonia, som visstnok skal være en fantastisk tur langs kysten i Chile. Blir borte i ca. 10 dager, og jeg gåper det blir kjempe gøy. Eneste jeg er litt bitter over er at jeg mest sansynelig ikke får mulighet til å trene, og jeg liker svært dårlig å ta pauser nå som sommerferien er rett rundt hjørnet. I går var jeg som sagt på privat trenertime, og der fikk jeg satt opp et program for styrketrening siden jeg bare har trent kondisjon frem til nå. Veel, jeg kom nettop hjem fra en to timers økt og er helt utslitt! Hadde egentlig tenkt meg ut i dag, men tror virkelig ikke jeg orker. For all del, det var veldig gøy og det er jo såklart en fantastisk følelse etterpå!

I morgen skal jeg opp tidlig, fordi jeg skal ut med en venninne å besøke en av gatene i Santiago hvor de selger utrolig mye billige saker og ting. Skal ikke kjøpe noe da, bare noen sokker.. haha, sturslig. I dag hadde vi også "jeans-day" på skolen, no som betydde at vi kunne bruke vanlige klær! Når sant skal sies, var det litt irriterende, er digg å stå opp å ikke behøve å tenke på hva man må ha på seg. Skal serr bruke uniformen når jeg kommer hjem til Norge også.. I hvertfall neste utkledningsparty!
Her er noen bilder fra da jeg dro til Santa Cruz med AFS, ikke noe interessant for dere å lese om så det blir bare bilder. Et møte for å sjekke at alle hadde det bra, familien jeg bodde hos var dødsrå da når sant skal sies. Utrolig rart å måtte introdusere seg til en ny familie helt på nytt igjen, men bodde der bare fire dager så der var egentlig utrolig gøy. Hadde to søstre som var superdupre, og jeg skal definitivt tilbake på besøk. Santa Cruz var en utrolig liten by, og jeg kjennte hvor glad jeg var for å bo i Santiago selvom det er mer farlig osv. Liker å ha alt tilgjengelig hele tiden, er mer en storbyjente!

Chaao

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar