onsdag 2. november 2011

Mams & Paps


Dere husker sikkert at jeg skrev et innlegg om hvordan det føles å være så langt fra personer man er så glad i. Nå har jeg bodd i Chile i tre måneder og jeg vil tørre å påstå at man på dette tidspunktet har vendt seg til å takle hverdagen uten alt man savner hjemme i Norge. Likevel er det to personer som jeg savner mer enn noe annet, nemmelig mamma og pappa. Jeg tror at noe av det viktigste man lærer når man drar på utveksling er å sette pris på ting. Og jeg sier dere en ting alle der hjemme, og det er at man burde vise hvor mye man setter pris på foreldrene sine. De er fantastiske mennesker, og personlig kan jeg ikke vente til jeg får se de igjen. Dele opplevelser, minner og tanker. Det første jeg har lyst til å gjøre når jeg kommer hjem er faktisk å dra på hytta med foreldrene mine. Skal ikke skrive et langt følelsesladet innlegg, jeg synes bare de to personene fortjener å vite hvor mye de er satt pris på. Dere er mine største forbilder, og jeg savner dere utrolig mye.

 Også er det såklart disse to her:
Og til slutt denne søtnonsen her:

Kan ikke vente til alle sammen kommer på besøøk. I morgen skal jeg skrive enda flere innlegg!!

Chaaaoo

3 kommentarer:

  1. Kan jeg dele innleggene dine på TWITTER så alle kan se?

    SvarSlett
  2. kleint å si, men fikk tårer i øynene, heheeeee
    -julsen

    SvarSlett
  3. Det var veldig koselig skrevet Ane, vi savner deg ogsa og gleder oss veldig til a se deg i pasken!

    mamma

    SvarSlett