onsdag 2. november 2011

Need some comments..

Okei, jeg får stadig hendvendelser om at jeg må blogge mer og blablabla.. MEN, nr1: hvorfor skal jeg sitte meg ned å bruke masse tid og krefter på å skrive et innlegg når dere ikke en gang kommenterer en liten setning. Det er sårende... Hvordan skal jeg vite at det i det hele tatt eksiterer folk der ute som leser bloggen?? Når jeg tenker i disse banene, blir jeg deprimert. kanskje jeg rett og slett ikke har noen venner i Norge.. skuff. Kommer aldri tilbake!!!
Skam dere!!
Okei, hehe. Tulla da, men serr hadde vært litt kos da. Dessuten hjelper det ikke å si til meg at dere liker det jeg skriver på face, da ser jo ingen at jeg egentlig har fått mange kommentarer!! Hallo, det trodde jeg de fleste kunne tenke seg til!

Av mangel på respons har jeg nå bestemt meg for å blogge minst en gang hver dag for å se om det kan heve lesertallene mine litt. Dermed er det bare å holde seg fast og klikke inn på siden jevnt og trutt fordi jeg har masse å blogge om nååå. Stay tuned!!
Så forresten nå at jeg aldri nevnte en nr2 i første avsnitt, men det gir det en litt mer dramatisk effekt å legge frem det frem på den måten, hehe.

Forresten!! Legger alle merke til at håret mitt har blitt villt mye lenger, skroll opp og ned og samenlign bildene nå. Dere ser det ikke sant? #lykke. Shit, blit for mye twitring i det siste... Men som alle vet klipte jeg jo håret får jeg dro........jeg har fortsatt ikke funnet ut hvorfor. Anyways, så leste jeg på en sinnsykt fet app jeg har på iphonen at håret vokser fortere når været er varmt! Lærte forresten også at strutsen har større øyne en hjerne, og at over en milliard mennesker er aktivt involvert i risdyrking! Anbefaler alle å laste "utrolige fakta", og nå som vi først er inne på apps burde dere prøve "akinator" også. Sykeste ever, han har gjettet alle personene jeg tenkte på unntatt Alex Rosen, hehe. Følte meg ganske kul da som klarte å lure det store orakelet! Men tilbake til håret, det kommer til å rekke meg til rompa når jeg kommer hjem!!

Gud... jeg har nettopp skrevet et helt innlegg om håret mitt. #overfladiskhet

Besitos!

4 kommentarer:

  1. Heeeeelt villt mye lenger stekus!
    Du er savnet
    Stek out

    Joe.

    SvarSlett
  2. Du har fått langt hår virkelig
    Ella

    SvarSlett
  3. Lang ja, veldig langt hår :)
    Vilde

    SvarSlett
  4. ææ, det er t-sjorten vår da! stek at den kom med på bloggen! håret til er helt utrolig da!! gud.
    -juls

    SvarSlett