onsdag 9. november 2011

PATAGONIA

Hei alle sammen!! Nå har endelig dagen kommet, jeg drar til Patagonia i daag:D Kanskje ikke så lett for dere å skjønne, men for meg er det super deilig! 11 dager uten skole på tur rundt omkring i Chile. Jeg drar i kveld klokken 8 sammen med et par andre fra Santiago. Vi skal ta buss i 12 timer for å komme dit vi må møte.. omg! Det er ihvertfall om natten, og det blir sikkert gøy uansett når vi reiser flere sammen.

Jeg og Payton var på kjøpesenteret i går for å finne varme klær til Payton, jeg trenger jo ikke siden jeg fikk en stooor pakke fra mamma og pappa på Fredag. Det var litt av et styr, vertsfar var inne på flyplassen hele to ganger og helt ærlig er jeg ikke sikker enda på hva problemet egentlig var, haha.. Nok om det, det viste seg å være temmelig umulig å kjøpe vinterklært i Santiago når gradestokken viser 30 +++. Vel, vi fant noen regnjakker til 100kr, supersalg, men ellers var det lite. Ja, ja jeg har i hvertfall klær, OG sjokolade OG knekkebrød OG leverpostei OG kakemix, nam!

Men som sagt så drar jeg jo i dag, og jeg vet ikke om jeg får mulighet til å ha være på internett i løpet av turen. I tilegg skal vi på båt i noen dager, og der er det heller ikke dekning. Blir i hvertfall borte til neste søndag, altså 19 eller 20? er ikke helt sikker. Det skal vist være en fantastisk tur så lover å ta masse bilder!!

I går var det forresten "hug an exchange student day"!! Beste skoledagen jeg har hatt frem til nå, fikk ikke gå i fred uten å bli overfalt, haha.
Melkesjokolade!
Chaao

2 kommentarer: