torsdag 15. desember 2011

Besøk fra Chillan!

I helgen som var kom Hanna på besøk fra Chillan. Hun tok buss opp på Torsdag, og vi hadde det utrolig morsomt hele helgen. Hovedgrunnen til at hun kom var fordi vi var blitt invitert til julegudstjeneste på den norske ambassaden her i Santiago. Dette fant sted på Lørdag, og de andre dagene brukte vi på å vise Hanna rundt i Santiago og nyte det deilige været. Selvom jeg er litt deppa fordi vi ikke har snø, skal man ikke klage på 35 grader heller!



Vi hadde også et lite spontanopptrinn, noe jeg ikke har fortalt mamma og pappa enda. Vel hvis dere ser dette så tenk på at jeg er 18 neste gang dere ser meg! hehe
Fra den norske ambassaden. Her er vi igang med å få utdelt norsk sjokolade, Freia in my heart!







Noen av de norske utvekslingsstudentene som reiser med AFS. Hanna, Ane, Leik, Kristi og Sylvi





1 kommentar:

  1. Tusen Takk for meg!! Elsket hvert sekund, og du vet hvor mye jeg skulle gjerne blitt litt lenger, hahah!
    haha, og det siste bildet er fra da jeg klarte å sparke lizzie i ansiktet! Huuff

    SvarSlett