tirsdag 20. desember 2011

Riktig God Jul Til Alle Der Hjemme

Da var det snart jul da dere.. Kan ikke akkurat si jeg har tenkt så mye på dette, men klager ikke altså! Jeg koser meg fortsatt i det varme været som vi er så heldige å ha her nede i Chile. Nei.. egentlig ikke, det er alt for varmt! Jeg smelter, det er pain å i det hele tatt gå ut av døra, men dette er utveksling dere!

Har heller ikke fått pakkene som noen av dere har sendt, jeg sjekket faktisk den fra Bestemor og den var sist regisrert i Danmark! Hallo... Riktignok var dette 8.desember, men jeg tviler på at noen av de kommer frem til julaften. Er ikke så farlig egentlig, men det er så kult å få ting i posten! Anyways, skulle bare gi dere en kort oppdatering fordi jeg er flink. #Superblogger. Ellers synes jeg det er sykt hyggelig at dere kommenterer altså, men det er litt dumt at dere ikke skriver navnet deres. For alt jeg vet kan det være en supercreepy stalker! Skulle nevne noe mer også, men det har jeg glemt så da var det sikkert ikke så farlig. I går lærte jeg forresten å si buser på spansk, er ikke så kult å bli facerapet når du ikke vet hva som ble skrevet i statusen.

Kom forresten på en viktig ting å nevne! Jeg og Payton har fått lov til å dra til Chillan å besøke Hanna mellom jul og nyttår!! Blir deilig å komme seg ut av Santiago littegrann, og i tillegg se nye steder. Jippi!
Note: Jeg beklager skrivefeil, men jeg har dysleksi noe man ikke skal mobbes for heller! justsayin.

Som sagt, ønsker alle en riktig god jul hjemme i kalde Norge! Kan garantere at hvis dere hadde opplevd flere måneder med varmt vær nå så hadde dere også satt pris på kulda! Nok en gang, God Jul Alle Sammen!!:)

3 kommentarer:

  1. Skjønner at det blir litt varmt, akkurat nå er det minus 3 og litt snø i Heddal. Perfekt egentlig. Skal hilse masse fra mormor, og vi ønsker deg en super jul og et godt nytt år :)

    SvarSlett
  2. God jul deg deg også Ane! Kos deg med ferie og varme. Ellen og jeg er i ventemodus, ingen baby enda så fortsatt ingen ny fetter på deg!

    Jeg følger med på bloggen din, veldig bra skrevet, morsomt å lese om hvordan du har det. Ellen hilser masse!

    Klem fra onkel B

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du har fått noen gaver da. Vi koste oss masse i går, men vi savnet deg i går da. Det var veldig hyggelig å snakke med deg på skype da:)
    Så bra at dere kan besøke Hanna da, det blir sikkert hyggelig. Snart kommer gaven din, ikke lengeå vente nå:) Din gave har kommet, den er på Gardemoen jeg kan ikke vente til vi får den!
    Du må kose deg go ha det kjempe gøy på nyttårsaften:)
    Jeg savner deg masse, jeg er kjempe glad i deg!!
    Klem Ingeborg<3

    SvarSlett