mandag 19. desember 2011

Skoleavslutning

Som jeg sikkert har nevnt hundre ganger før så er vi jo endelig ferdige på skolen for i år, i likhet med dere der hjemme nå anntar jeg. Det er så deilig å ha juleferie etter måneder med lange skoledager og mange prøver! Hvert år deler skolen min ut premier i kategoriene beste karaktergjennomsnitt, beste karakter i engelsk, og beste klassekammerat i hver klasse. Dette foregår i en liten seremoni på kvelden, og selvom jeg var helt sikker på å vinne prisen for beste karaktergjennomsnitt taklet jeg det ganske bra da de fortalte hvem som hadde vunnet i Tercero B:) Uansett, søsteren min ble tildelt "mejor companero", haha, ja premien sa faktisk det. Så da måtte jo familien såklart være med på utdelingen for første klasse. Etterpå dro vi ut for å feire, og spiste på en restaurant med utrolig god mat. Kjøtt as always en Chile!
Chaaaoo

1 kommentar:

  1. Så sykt digg å ha ferie i nesten 3 månder, mesuner deg!
    Hva skal dere gjøre i all den tiden egentlig?
    Skal dere ferie jul hjemme eller sommerhuset?

    SvarSlett