torsdag 15. desember 2011

Sommerferie!

Da har det gått ganske mye tid siden jeg sist oppdaterte, men som alltid har jeg en unnskyldning! Jeg har endelig SOMMERFERIEE!!! Dere aner ikke hvor deilig det er å tenke på at jeg nå bare kan slappe av i to måneder, skal ikke gni det inn, men må bare gjennta det en gang til. SOMMERFERIE. Vel, det er jo ikke dette som har vært grunnen til lite blogging da.  Den siste måneden på skolen har rett og lett vært jævelig, jeg beklager uttryket, men her snakker vi prøver hver eneste dag(som om dette er unormalt), men disse prøvene har vært mye mer serriøse. Endelig er vi ferdige da, men til mitt forsvar har skoleukene mine vært en del lengre enn deres der hjemme i Norge, så ikke kom å si at det er uretferdig! Utenom skole har det faktisk skjedd litt andre ting her nede også, så skal få skrevet om det så fort som mulig. I mellomtiden, her er noen bilder fra hva jeg har gjort den siste tiden:
Spist litt Fast Food, men bare litt 
Funnet dobbeltgjengeren til Vilde Borgenes, sykt.
Feiret bursdagen til Vertsmor
Hehe
Vært mye ute i byen
Og jeg har fått Visum!! Endelig oppholder jeg meg lovlig i landet
Glemt nøklene en del ganger
Blitt bestevenn med Lizzie!
Chillet en del i solen
Hatt 10 politibilet utenfor døra, skremmende..
Nytt det fine været!
Spist sykt mye god is
Vært på kino!
Ny oppdatering snart!
Chaaoo

2 kommentarer:

  1. Jeg savner deg AAANE. Jeg drømte om deg i nat, og du virket lei deg, men ser ut som du har det bra!! Mere oppdateringer

    SvarSlett
  2. Så hyggelig, men jeg vet ikke hvem du er!!

    SvarSlett